Followers

Tudung tutup dada



Assalamualaikum semua.

Today I fall in love with someone. Secara tak sengaja. Hehe. Jangan risau. It is not pakwe-makwe relationship.

Waktu saya pegi google google blog orang, saya terjumpa perihal insan ni.

Dena Bahrin. Blogger popular. Yes. I fall in love with her. Her style. And her life.



Saya rasa macam baru keluar dari tempurung. Sebab sebenarnya Dena Bahrin dah lama terkenal. Satu, terkenal sebab video lamaran daripada suami dia. And satu lagi pasal style tudung dia yang sopan.

Kat youtube dah banyak video tutorial yang ajar cara pakai tudung (bawal & shawl) ala ala Dena Bahrin. Apa yang buat dia jadi famous sebab semuanya tutorial tudung yang tutup dada.

Dena Bahrin (tengah) with her husband

Sebab dia, saya dah rajin nak google tutorial2 selendang ala Dena Bahrin. Sopan dan islamik. Tapi yang mushkil, saya tertanya-tanya, mana nak cari selendang cotton yang panjang macam dalam gambar tu. Shawl pashmina yang saya ada tak cukup panjang nak pakai tudung macam Dena Bahrin.


:)




3 comments:

Anonymous said...

Quel est le meilleur logiciel gratuit pour sauvegarder automatiquement la base de données et les fichiers wordpress?

Unknown said...

cari kt fb..aseny kakak kpd dena ad jual

JJJJJ said...

FB : AROUSH, THALASSA, TUDUNG NUR..
kt sini ada jual tudung labuh..try tengok..:)