Followers

Surprise From Portugal!

15 June 2014

I am really really HAPPY when I saw this picture this early morning. Tak sangka, si Alya yang sekarang ni ada kat hujung dunia (jauh dari Malaysia) boleh teringat dekat aku. Alya is in Portugal, when this picture is taken. She takes effort to draw my names at sand, showing that she does not forget me :)

Hepi Bufday? Haha macam perli je. Birthday aku bukan bulan June sayang.

Alya post picture ni dekat my FB,
Tapi sebab aku dah lama tak online FB sendiri,
lepas seminggu baru perasan kewujudan pict ni. Sorry yunk :(

Cepat cepat la balik Malaysia Alya. Rindu kamu sejuta kali ganda. Nak jumpa kamu, nak hug kamu ketat ketat tak nak lepas,  nak sembang dengan kamu lama lama. 

Dialah teman makan, teman tidur, teman gelak, teman sedih, teman belajar, teman gosip, teman shopping, teman gaduh. Almost everything dengan dia. One of my closest best friend kat uni dulu. Thanks sayang  for remembering me, walaupun for sure kau ada kawan baru dekat sana. Thanks for this picture, walaupun mungkin orang nampak benda ni macam remeh, tapi benda macam ni la buat aku tersentuh. 

At least aku tahu ada jugak rupanya orang yang ingat dekat aku  :') Meh sini nak hug sikit

No comments: